Често задавани въпроси

Как можем да се свържем с вас?

Може да ни позвъните на 0897 242 766, всеки работен ден между 9 и 19 часа. В почивните дни, моля изпратете имейл.

Също така можете да се свържете с нас чрез формата ни за контакт на сайта.

 

Какъв е срокът на доставка?

До всеки продукт има посочен срок на доставка, който се стремим да спазваме максимално. Възможно е срокът на доставка да бъде съкратен или да се увеличи с 1-2 дни при форсмажорни обстоятелства.
Стараем се да изпращаме всички продукти възможно най-бързо. Ако поръчката Ви се забави по някаква причина, ние ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим. Вие също може да го направите в удобно за Вас време.

 

Защо поръчката ми няма касова бележка?

Ние сме безкасова фирма и спрямо законодателството на Република България имаме договор с нашите логистични партньори (куриерски фирми), спрямо който следва да получите от тях куриерска разписка, която е законово признат заместител на касовия бон.

 

Колко време е гаранцията на продуктите?

Всички продукти имат 24 месеца стандартна законова гаранция за физически лица и 12 месеца за юридически лица, която изпълняваме стриктно, тъй като работим директно с производители или официални дистрибутори.

 

Ще получа ли гаранционна карта?

При нас не получавате гаранционна карта, която не е законово изискуем документ. При нужда от гаранционно обслужване е нужно да предоставите единствено номера на поръчката Ви.

 

Какво трябва да направя, за да върна продукт?

Нужно е единствено да заявите връщане, като ни уведомите чрез изпращане на мейл или просто попълните формуляра за връщане.

Всички условия и указания за връщане са във формуляра. Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

 

Какъв е срокът за връщане?

Ние от Ultra.bg вярваме, че изборът на продукти трябва да е сигурен и лесен, без проблеми и допълнителни усложнения, затова предоставяме двойно по-голям срок за връщане от законовия – 30 дни, защото сме сигурни в продуктите и услугите си.

 

Колко бързо се обработват рекламации?

Стараем се това да се случва в рамките на няколко дни.

При случай на гаранционно връщане, срокът зависи от сервизните услуги на производители и доставчици, като максимумът за обработка на връщането е 30 дни.

При нужда от замяна на продукт от наша страна, всеки клиент получава на мейл нова поръчка с нулева или коректна стойност, в която е изложена цялата информация за доставка.

 

Бих искал да знам, дали продавате определена стока или продукт?

Може да потърсите продуктите, които предлагаме, в търсачката. Ако не намирате това, което търсите, свържете се с нас и ще Ви съдействаме.

 

Ако цената на закупен от мен продукт падне преди да е доставен, мога ли да го получа на по-ниската цена?

Разбира се! Ако цената на поръчан от Вас продукт стане по-ниска преди да го доставим, единственото, което е нужно, е да ни уведомите чрез имейл и ние ще коригираме цената за Вас!

 

Ако предлагате продукт, който друг търговец предлага на по-добра цена, мога ли да поискам отстъпка?

Да, може да ни попитате и ако е възможно за нас, ще предложим продукта на най-добрата за Вас цена.

 

Издавате ли ДДС фактура?

Да, издаваме единствено ДДС фактури.

 

Как мога да платя поръчка?

Вариантите са 3 – чрез наложен платеж при доставка, онлайн с карта или чрез банков превод. Картовата ни система поддържа всички варианти на картово разплащане.

 

Предлагате ли разсрочено плащане?

Към момента, все още не.