Връщане на продукт

Какъв е срокът, в който мога да върна закупен продукт?

При нас, за да гарантираме сигурността на избора Ви, срокът за връщане или замяна на закупен продукт е 30 /тридесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката от Вас.

Има ли продукти, които не мога да върна?

Да, съгласно чл.57 от ЗЗП, има продукти, които след разпечатване на опаковката, не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената (например слушалки). Всички останали продукти, които желаете, можете да върнете в указания срок. Те трябва да бъдат изпратени обратно към нас в оригиналните си фабрични опаковки с всички придружаващи ги аксесоари. Задължително условие е продуктите да бъдат без следи от употреба, в изряден търговски вид, без замърсявания, надрасквания и липсващи части. В случаи, когато връщането на стоката не може да бъде прието поради неспазване на някои от посочените условия (например стоката е изпратена след посочения срок на връщане и др.), ще бъдете уведомени от наш служител и стоката ще бъде изпратена обратно към Вас за Ваша сметка.

Какво трябва да направя, за да върна продукт?

За да върнете продукт в рамките на 30 календарни дни от деня на получаване, трябва да свалите формуляра ни за връщане на закупена стока, да го разпечатате и да го попълните. Формулярът трябва да бъде изпратен към нас заедно със стоката, която искате да върнете. С цел по-бързо да обработим и приключим Вашата рекламация, моля попълнете формуляра максимално изчерпателно и четливо. Ако имате въпроси относно попълването, може да се свържете с нас за съдействие чрез контактната ни форма.

Мога ли да върна продукта там, от където е изпратен?

Не, ние приемаме връщане на закупени продукти единствено до нашия склад, който се намира на следния адрес: гр. Пловдив, бул. Кукленско шосе 21, УЛТРА РИТЕЙЛ ООДС, склад 9, тел. 0897 242 766. Те трябва да бъдат изпратени с опция „Преглед и тест“, за да се уверим в състоянието им и това, че подлежат на връщане или замяна. Ако върнете продукта до офис на куриер, рискувате да не стигне до нас и да бъде върнат обратно към Вас.

Коя куриерска фирма да използвам и за чия сметка е връщането?

Препоръчваме Ви да използвате куриерска фирма „Еконт“ с цел по-бърза обработка на връщането. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат. Разходите за връщане на стока са за сметка на клиента, освен в случаите, в които е предварително упоменато от наш представител, че ние ще поемем транспортните разходи.

Мога ли да върна или заменя продукт на място?

Не, тъй като сме безкасова фирма, нямаме търговски обект и не работим с клиенти на място. Единственият начин да върнете или замените продукт е като го изпратите обратно към нас чрез куриер.

Какво да очаквам след като изпратя продукта за връщане или замяна?

След получаване на върнатата стока и прегледа й, тя ще бъде заменена или сумата за нея възстановена по Ваша сметка в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни, като обикновено този срок е по-кратък – в рамките на 5-7 дни. Сумата за върната поръчка се възстановява единствено по банков път, затова задължително условие е да предоставите банкова сметка в българска банка. При връщане на поръчка с цел замяна на продукти, след като обработим рекламацията Ви, ще получите мейл с нова поръчка с нулева стойност или разликата за доплащане в случай, че сте избрали да замените с продукт с по-висока стойност. В мейла ще получите цялата необходима информация за срока на доставка, заменения/те продукт/и, стойност на доставката и сума за доплащане, ако има такава.